بهترین مکمل برای برش عضلات


بهترین مکمل تناسب اندام برای برش عضلات | برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

مکمل های غذایی یک گلوله جادویی برای از بین بردن چربی نیستند ، اما می توانند در کنار رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی به کاهش وزن سالم کمک کنند. اول ، رژیم باید به موقع باشد. شما باید مطمئن شوید که غذای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. هنگامی که مطمئن شدید رژیم غذایی بهینه است ، می توانید ورزش خود را به پایان برسانید. برای سوزاندن چربی به عضله نیاز دارید. این قسمت دوم معادله است ، مطمئن شوید که کافی است تمرینات قلبی آنچه انجام می دهید (فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، فعالیت و غیره دارد). هنگامی که به تمرینات خود متعهد شدید ، آماده آخرین قطعه پازل هستید: بهترین مکمل بدنسازی برای برش عضلات!

برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

آیا بدن باریک در ورزشگاه یا آشپزخانه رشد می کند؟ خوب ، هر دو مکان ضروری هستند. کاهش وزن و کاهش وزن به معنای ترکیبی از بین رفتن چربی اضافی و عضله سازی است ، بنابراین ممکن است مدتی بعد از ورزش طول بکشد. برش ماهیچه به معنای کاهش درصد چربی بدن و حفظ توده عضلانی بیشتر است. این امر باعث می شود ماهیچه ها به دلیل محتوای کم چربی در بدن به طور قابل توجهی از طریق پوست قابل مشاهده باشند. درصد چربی بدن باید در محدوده 6 تا 10 درصد باشد تا بدن بریده شود. چربی برای اندام های حیاتی مهم است. بنابراین ، درصد چربی زیر 6 درصد برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای یافتن نسبت چربی و ماهیچه بدن و همچنین نسبت آب و وزن استخوان می توانید از آزمایش تشخیص ترکیب بدن استفاده کنید.

مولتی ویتامین ها

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل بدنسازی برای دوره جراحی و جداسازی عضلات نشان داده است که:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (ترجیحاً با مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مفید قابل اندازه گیری را در تعدادی از زمینه های مرتبط با سلامتی نشان داده است. “


نیازی به گفتن نیست که هنگام رژیم گرفتن ، گاهی اوقات هیچ یک از مواد مغذی ضروری که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید دریافت می کنید ، دریافت نمی کنید.

مکمل BCAA برای برش و جداسازی ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که آمینو اسیدها اجزای سازنده پروتئین ها هستند. وقتی غذای پروتئینی می خورید ، آن را به اسیدهای آمینه و اسیدهای آمینه کوتاه مدت تبدیل می کند که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه دارای تأثیرات مختلفی بر بدن هستند ، از ساختن و ترمیم بافتها تا تولید موادی که مغز را قادر می سازد تا عملکرد مطلوب خود را انجام دهد و به شما انرژی مورد نیاز برای به حداکثر رساندن تمرین خود را می بخشد ، اما در عین حال در حال حاضر روند بهبود را نیز افزایش می دهد. از نظر علمی ثابت شده است که اسیدهای آمینه زنجیره ای شاخه دار (BCAAs) به سرعت بهبود یافته و ATP تولید می کنند و حجم سلول را افزایش می دهند ، با جلوگیری از رسیدن تریپتوفان به مغز ، از خستگی جلوگیری می کنند ، افزایش می یابد. سنتز پروتئین به سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. ترویج اتساع عروق ، که می تواند منجر به جذب و جذب بهتر پروتئین ها و افزایش میزان هورمون رشد شود.

حتما بخوانید: مکمل چربی سوزی

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی ها است زیرا تضمین می کند که از تجزیه (از دست دادن اندازه ماهیچه ها) جلوگیری کرده و توده عضلانی را حفظ می کنید ، حتی اگر کالری موجود نباشد. فقط بدانید که این مکمل ها برای دوره برش عضلات معجزه می کنند تا انرژی را افزایش دهند ، ماهیچه ها را بازسازی کرده و سیستم ایمنی بدن را تنظیم کنند.

پروتئین آن ، بهترین مکمل برای خشک کردن و برش بدن است

پروتئین موجود در آن بلوک های لازم را برای تولید آمینو اسیدهایی که برای ساخت ماهیچه استفاده می شود در اختیار بدن قرار می دهد. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین وی را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از ترکیب آمینو اسید عمومی و قدرت مناسب برای دستیابی به بهترین نتایج در بدن است. مهمتر از همه ، افزایش مداوم مصرف پروتئین و ورزش منجر به ایجاد عضله ثابت می شود.

اگر در مورد ورزش جدی هستید ، از مکمل های پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل ، بازار پروتئین می تواند مکانی شگفت انگیز و قریب به اتفاق باشد. اما نگران نباشید! اگر به دنبال ایجاد عضله در هنگام سوزاندن چربی (یا حداقل حفظ توده عضلانی) هستید ، ممکن است این سال مطرح شود برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟ پروتئین جدا شده بهترین انتخاب شماست. این امر دو دلیل دارد:

  1. در هر دوز پروتئین جدا شده بیش از 90 درصد پروتئین وجود دارد
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها ضروری نیستند ، اما 9 مورد ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها از غذا یا در جهان امروز با مصرف مکمل ها به دست می آیند. پروتئین V جدا شده یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده دارند ، به این معنی که شما گرما را روی پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئینی آن باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. و در مورد کاهش وزن ، این دقیقاً همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. مطالعات نشان داده است که پروتئین آن باعث کاهش چشمگیر وزن در مکمل های فعال ، کاهش درصد چربی و تقویت فیبرهای عضلانی می شود.

حتما بخوانید: راهنمای جامع مکمل های چربی سوزی!

گلوتامین

مطالعات نشان می دهد که پس از ورزش زیاد ، سطح گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، مطالعات علمی نشان می دهد که مکمل گلوتامین می تواند تجزیه عضلات را به حداقل برساند ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای تن ماهیچه ها است. از آنجا که بدنسازان هنگام ورزش از گلوتامین زیادی استفاده می کنند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. اگر بدن ماهیچه را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی محروم کند ، ممکن است رخ دهد. مکمل گلوتامین مطمئناً برای حفظ ماهیچه مهم است – نه از دست دادن آن!

چربی سوزی دوره برش را بهبود می بخشد

ترموژنیک مکمل هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی سوز هستند (“ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه درمان حرارتی به از بین بردن چربی کمک می کند:

  • آنها متقاعد شده اند که بافت چربی سرسخت باز می شود و اجازه می دهد چربی وارد جریان خون شود و در طول ورزش به یک منبع انرژی قابل استفاده تبدیل شود.
  • Thermogenics ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن در داخل کمک می کند ، به طوری که بدن گرم می شود و در نهایت کالری بیشتری در پایان روز می سوزاند.

تقویت کننده ال آرژنین / اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک گردش خون را تنظیم کرده و پیام هایی را بین سلول های عصبی ارسال می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند و بنابراین در هنگام استرس به عضله سازی کمک می کند. مکمل های حاوی آرژینین اخیراً به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتریک اکسید ، توانایی آن در پاکسازی رادیکال های آزاد و همچنین نشان دادن سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حمایت از کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رایج شده است. همچنین تصور می شود که آرژنین به دلیل قابلیت گسترش عروق خونی و همچنین توانایی تشکیل پروتئین برای رشد ماهیچه ها مهم است.

مکمل یکی از این مواد تضمین می کند که شریان ها (“پمپ ها”) منبسط می شوند و در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی را که به سلول های شما می روند افزایش می دهد. داشتن کمی کافئین در مکمل (اگر به مواد محرک حساس نیستید) نیز می تواند به انرژی کمک کند. اکسید نیتریک (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن عضلات پوشاننده رگ ها و باز شدن بیشتر آنها کمک می کند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی را با فشار خون بالا مرتبط می دانند. در واقع دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود بافت چربی تمایل به تجمع در شریان ها داشته باشد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند زیرا باید خون را در جهت کمتر از ایده آل مجبور کند.

حالا تصور کنید که راه را گسترده کرده اید. این همان چیزی است که اکسید نیتریک به آن دست می یابد ، خواه شریان های شما به طور کلی سالم باشند یا نه. تقویت کننده های نیتریک اکساید مکمل هایی هستند که تولید طبیعی این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. وقتی خون به راحتی وارد عضلات می شود ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید یک پمپ باور نکردنی در حین ورزش است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، تحقیقات نشان داده است که NO می تواند تحمل فرد را نسبت به ورزش افزایش دهد. به طور تقریبی ، این می تواند مدت زمان تمرین را افزایش داده و پویایی تمرین را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای برش عضلات است

به نظر من ، این یکی از ارزشمندترین افزودنی های موجود در بازار است. دو راه اصلی وجود دارد که منیزیم می تواند به عنوان یک عمل کند مکمل دوره برش برای بازی:

  1. با کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب خود را بهبود بخشید تا بدن شما بتواند بهبود یابد و روز بعد دوباره این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است که آن را ضروری می کند. در واقع منیزیم در تمام سلول های بدن وجود دارد. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. آنچه نگران کننده است این است که تقریباً از هر دو ایرانی یک نفر منیزیم کافی دریافت نمی کند. هرچند ممکن است ظاهر خوبی نداشته باشد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به تولید انرژی ، ساخت پروتئین ، جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند و حتی نشان داده شده است که عملکرد مغز مانند یادگیری و حافظه را تقویت می کند.

یکی دیگر از دلایل لیست منیزیم تأثیر زیاد آن بر عادات خواب است. به طور خاص ، گلیسینات منیزیم به تولید ملاتونین (عامل اصلی خواب بدن) ، افزایش زمان خواب ، فعالیت خواب و کاهش “بیداری صبح زود” کمک می کند. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، پس می دانید که بدن و ذهن شما بعد از هفته اول چقدر خسته است. کلید بهبود طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز تنظیم مجدد داشته باشید و هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه وجود ندارد.

حتما بخوانید: بهترین مکمل چربی سوزی و افزایش مقدار آن در همان زمان

مکمل ال کارنیتین برای برش و جداسازی ماهیچه ها

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود اما برای تأثیر مثبت بر عملکرد مغز نیز توصیه می شود. کاهش چربی چیزی است که باعث شده این مکمل بسیار مورد استفاده قرار گیرد بهترین مکمل بدنسازی برای حجم ماهیچه ها شناخته شده است و دلیل موجهی دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. گروه دوم صبح قبل از ورزش 2 گرم ال کارنیتین با کربوهیدراتهای غنی از کربوهیدرات مصرف کردند ، در حالی که گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد گروهی که از ال کارنیتین استفاده کردند 55 درصد چربی بیشتری در حین ورزش شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوزی می توان به کاهش درد عضلانی ، بهبود سریعتر بعد از ورزش و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که سطح انسولین برای ورود ال کارنیتین به سلول های ماهیچه ای باید به میزان قابل توجهی بالاتر باشد ، زیرا باید بتواند بهترین نتایج را بدست آورد.

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله ، به سایت مراجعه کنید مکمل های ورزشی و برای مشاهده سایر مقالات سایت وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید