برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن: 6 دقایق

وقتی چیزی را می خواهید ، احتمالاً آن را در اسرع وقت می خواهید. این درست است که آیا خواسته شما به معنای واقعی کلمه یک چیز است (ماشین جدید ، خانه ، کفش) یا استعداد / ویژگی (پیانیست کنسرت کلاسیک بودن یا غذای شهودی بودن).

بیایید این آخرین خواسته را متوقف کنیم: خوردن شهودی. من به بسیاری از مردم کمک کرده ام که شهود غذا خوردن را بیاموزند و تمرین کنند ، و تقریباً هیچ کس مانند آب دادن اردک با آن رفتار نمی کند. دست اندازهایی در جاده وجود دارد. تغییرات وجود دارد. صعود از کوهها چه حسی دارد. من نگرانی هایی مانند “من احساس نمی کنم پیشرفت می کنم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد … احساس می کنم کاملا در حال عقب نشینی هستم.” (البته ، من همچنین می شنوم: “من فکر کردم رفتن به شام ​​چالش برانگیز است ، اما من واقعاً می توانم از غذا لذت ببرم و احساس شادی کنم اما احساس سیری نکنم. “)

شرایط خاصی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، می روم پاریس، نه به این دلیل که من از حضور در هواپیما برای حدود 11 ساعت لذت می برم ، حتی اگر سعی می کنم پرواز را با کتاب ها ، فیلم ها ، لباس های راحت تا حد ممکن لذت بخش کنم. اما در بسیاری از موارد ، این چیزی است که واقعاً مهم است سفربه این شامل سفر غذایی بصری است.

سفر بی پایان ، قسمت 1

یکی از دلایل مهم سفر ممکن است این باشد که سفر هدفی ندارد. به عنوان مثال ، بگویید که می خواهید پیانیست کنسرت کلاسیک باشید. رویای شماست. شما یاد می گیرید و تمرین می کنید ، تمرین می کنید و یاد می گیرید و روزی در کارنگی هال اجرا خواهید کرد. هورا! (خوب ، احتمالاً ابتدا در مکانهای کوچکتر اجرا کرده اید ، اما هنوز.)

شما مطمئناً به حداکثر فرایند رسیده اید ، اما آیا اینطور است؟ سفر تمام شد؟ نه ، شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید ، هرگز رشد خود را متوقف نمی کنید. من خوانده ام که پیانیست های کنسرت 3 تا 4 ساعت در روز تمرین می کنند و حتی بالرینهای اولیه هر روز برای بهبود مهارت ها و تکنیک خود وقت می گذارند.

من کاملاً مطمئن هستم که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که موسیقی را احساس نمی کنند ، یا هنگام پخش آثاری که قبلاً صدها بار به زیبایی آنها را اجرا کرده اند ، اشتباه می کنند. شاید با اجرایی که تکنیک آنها بی عیب و نقص است اما آنها به اندازه کافی روح خود را وارد آن نکرده اند. به طور مشابه ، یک رقاص در بالای رشته خود ممکن است مجروح شود یا کمتر از بهترین بازی خود را انجام دهد ، زیرا در خارج از صحنه با مسائل شخصی جدی دست و پنجه نرم می کرد.

بنابراین در مورد شهود غذا خوردن نیز صادق است. نیاز به مطالعه و تمرین دارد. تمرینات زندگی جایی که من می بینم مردم در آن گیر کرده اند این است که “شهود غذا خوردن” را می خوانند اما در واقع مهارت هایی مانند سازگاری با گرسنگی و سیری و پذیرش همه غذاها را تمرین نمی کنند. آنها به طرز فکری “دریافت می کنند” ، اما متوجه می شوند که با وجود این که از نظر فنی به خود اجازه می دهند تمام غذا را بخورند ، اما هنوز در خوردن احساس گناه می کنند. مسلم – قطعی خوراکی ها. به عبارت دیگر ، مجوز “خوردن” آنها بیشتر شبیه مجوز جعلی بود.

سفر بی پایان ، قسمت دوم

حتی وقتی می توانید به درستی بگویید که یک غذای برجسته هستید ، شما آن را مطالعه کرده اید ، آن را تمرین کرده اید ، آن را زندگی کرده اید ، آن را بلعیده اید ، اجازه ندارید دستان خود را گردگیری کرده و آن را “تمام شده” اعلام کنید.

چرا؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ غذایی زندگی می کنید. حتی اگر شهود رژیم غذایی طبیعی است ، زیرا همه ما با آنها متولد شده ایم ، آنها اینطور نیستند به نظر می رسد طبیعی است ، زیرا اکثر مردم در مورد غذا شهودی نیستند. ما با هم در رژیم غذایی آب فرهنگی شنا می کنیم ، نه اینکه بخوریم آب.

در حال حاضر ، کارهایی وجود دارد که می توانیم بر کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد – و در واقع ، من توصیه می کنم همین کار را انجام دهید.

  • افراد و گروه هایی را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید که از شهود خوردن ، تأیید کامل بدن و مراقبت از خود مثبت حمایت می کنند.
  • همچنان به پادکست ها گوش دهید و کتابهایی در این زمینه بخوانید ، درست همانطور که احتمالاً در زمان رژیم غذایی فعال بوده اید.
  • به تعیین اهداف در مورد رژیم غذایی خود و بازخورد شدید دیگران ادامه دهید.
  • همچنان بر گرسنگی و سیری تمرکز کنید و با کمی توجه به وعده های غذایی نزدیک شوید.

به تمرین شهود خود در غذا و ورزش ادامه دهید و خود را با منابعی احاطه کنید که شما را در خوردن راحت نگه می دارند و فلسفه مربوطه می تواند به شما کمک کند تا مسیر خود را نسبتاً هموار طی کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت با احساس تاسف به خود و عدم قضاوت در مواجهه با مانعی مواجه شوید یا زندگی برای شما شغلی ایجاد کند.

سرعت به هم می خورد ، خم می شود و به جلو خم می شود

فرض کنید شما قبل از شروع رژیم شهودی خود یک فرد احساسی جدی بودید. سپس ، با خوردن بصری ، شما توانستید یک جعبه فناوری متنوع تر برای مقابله با آن بسازید ، بنابراین خوردن احساسی دیگر زمانی که به نظر شما مشکل می آمد ، اصلی ترین چیز نبود. اما آنوقت شما همیشه بدترین روز را داشتید. و وقتی به دنبال راحتی هستید ، مستقیماً به سراغ غذا می روید. عبور نکنید ، 200 دلار جمع آوری نکنید.

خوب ، این اتفاق می افتد. شما احساسات زیادی را تجربه می کردید و به غذا روی آوردید. شاید این واقعا محبوب ترین گزینه در آن زمان بود (رژیم پیشرو شماره 7: با احساسات خود با مهربانی برخورد کنید) ، شاید شما اینطور فکر نمی کردید. شما با سرعت گیر برخورد می کنید شما در خروجی ای رفتید که واقعاً نمی خواهید ادامه دهید. اتفاق می افتد. شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که وقتی هدفی را تعیین می کنیم ، مسیر آن کاملاً خطی خواهد بود ، همانطور که در تصویر بالا آمده است ، در واقع یک فکر رژیم غذایی است.به در مورد “من این رژیم را شروع می کنم و سپس هفته ای X کیلو وزن کم می کنم و سپس به وزن مورد نظر خود می رسم و همه چیز تازه می شود. این ایده بسیار اشتباه است که برای تجزیه و تحلیل آن به یک پست وبلاگ دیگر نیاز است. کافی است بگویم به غیر از این واقعیت که همه ما متولد شده ایم و همه در حال مرگ هستیم ، چیزهای کمی در زندگی کاملاً خطی است. بنابراین ، چرا ایجاد رابطه صلح آمیزتر با غذا و بدن متفاوت خواهد بود؟

گاهی مقصد بخشی از سفر است

اجازه دهید به قیاس من در سفر به پاریس بازگردیم. (چون پاریس.) بنابراین پرواز طولانی مدت هدف شما از رفتن نیست. این به سادگی راهی برای رسیدن به هدفی است که شما می خواهید. اما وقتی می آیید (منظورم غیر از جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل خود نشسته اید یا Airbnb؟ امیدوار نیستم! نه ، شما برای کشف بیرون می روید.

و … امیدوارم شما کاری را که من اولین بار در پاریس بودم انجام ندهید. یعنی ، لیستی دقیق از فعالیتها و فعالیتهایی داشته باشید که سعی می کنید آنها را حفظ کنید حتی اگر خسته هستید و اوه ، به این کافه کوچک زیبا نگاه کنید که ای کاش می توانستیم آن را متوقف کنیم اما برنامه سفر داریم!

نه ، امیدوارم درباره معماری ، نقاشی ها ، غذاهای خانه خود در مونوپریکس ، جایی که این خیابان کوچک بتنی به آن منتهی می شود ، کنجکاو باشید ، چگونه سوار کفش های پاشنه بلند شوید ، چه گربه شکسپیر و چه شرکت (این گربه واقعی در بالا است) ) به شما امکان می دهد امروز آن را نوازش کنید – و چگونه پنیر ، شراب و نان می توانند فوق العاده شگفت انگیز و در عین حال نسبتاً ارزان باشند.

به عبارت دیگر ، مقصد به سفر پر پیچ و خم خودش تبدیل می شود. (تنها نقطه ضعف سفرهای ما به پاریس در حال حاضر این است که ما در همان شب بیسترو معتبر اما نه چندان فاخر که می آییم شام می خوریم و همیشه چهارشنبه شب به لوور می رویم و بازدید خود را در اتاق مجسمه بزرگ به پایان می رسانیم ، تا زمانی که آنها به معنای واقعی کلمه بمانند. ما را بیرون کنید. عشق من به این مجسمه ها به اندازه آنها جاودانه است.)

وقتی یک ماشین جدید یا یک خانه جدید می گیرید ، سفر تمام می شود؟ خیر مطمئناً این کار تعمیر و نگهداری است ، اما شما همچنین با ماشین خود سفر می کنید و در خانه خاطرات می سازید. این نیز بخشی از سفر است.

مواد نهایی برای تأمل

بنابراین ، وقتی در راه خوردن و دریافت بدن هستید و همه چیز خیلی خوب پیش رفت ، و ناگهان اینطور نبود ، مشکلی نیست. یا وقتی انتظار دارید در آزادراه باشید و در عوض خود را به آرامی در یک جاده آسفالته قدم می زنید ، این هم خوب است.

سفر زمان می برد که طول می کشد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و هیچ مقصد نهایی و مطلق وجود ندارد. بدون خط دروازه بدون ایمیل هدفمند این شامل صلح غذایی بیشتر ، لذت بیشتر جسمی (یا احترام یا عشق یا رهایی) ، شفقت بیشتر ، کنجکاوی بیشتر به زندگی شما می شود. این به تدریج در مورد فرهنگ غذا یاد می گیرد ، در هر منطقه استراحت یا کامیونی که از آن عبور می کنید کمی پشت سر می گذارد (و هنگام سوار شدن از گرفتن آن خودداری می کنید).

امیدوارم هیچ وقت از یادگیری و رشد دست نکشیم. و این شامل یادگیری درباره خودمان است تا بتوانیم رشد و پیشرفت کنیم.


کری دنت یک متخصص تغذیه در شمال غربی اقیانوس آرام است ، که نویسنده مستقل ، مشاور برجسته غذا ، نویسنده و سخنران است. ابرقدرت های آن شامل شکستن افسانه تغذیه و توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و از غذاهایی استفاده کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی حمایت می کنند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید