صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند. صبحانه باید حداقل 20 درصد از انرژی روزانه شما را تامین کند. اگرچه بیشتر ، به دلیل عدم آگاهی از اهمیت آن و این غذا ، یا از مصرف آن اجتناب می کنند و یا آنها را مفید و مغذی نمی کنند.

مطالعات نشان داده است که نه تنها صبحانه ، بلکه دفعات و تداوم آن نیز بر تغییرات وزن تأثیر می گذارد. گزارش شده است که صبحانه در کشورهای مختلف خورده نمی شود و این وضعیت در بین نوجوانان بیشتر شده است. برخی از مطالعات ارتباط بین خوردن صبحانه و چاقی و اضافه وزن و نخوردن منظم صبحانه را یکی از عوامل چاقی و چاقی در نوجوانان نشان می دهد. به

هنگامی که فردی عمداً یا به طور اجباری وعده های غذایی را خرج می کند ، میزان سوخت و ساز بدن می سوزد و افزایش می یابد. غذا ادامه می یابد ، درصد بالاتری از میزان متابولیسم کاهش می یابد. در درازمدت ، میزان متابولیسم BMR (فرد سقوط می کند و بدن یاد می گیرد که انرژی من را کاهش دهد). در نتیجه این عمل باید در نظر داشت که بدن چربی بیشتری در بافت چربی ذخیره می کند مزایای خوردن صبحانه به طور متوسط ​​کوچکتر از افرادی است که به خوردن صبحانه عادت ندارند و از سوی دیگر کسانی که صبحانه نمی خورند بیشتر در طول روز بیش از حد غذا می خورند. این بیماری ها را ایجاد می کند) ، از جمله دیابت و چربی خون. (البته منظور من صبحانه ، بیسکویت صبحانه سالم ، شکلات ، تنقلات و آب میوه غیر طبیعی نیست.