اما چگونه کلسیم خود را دریافت کنم؟ (به سادگی پاسخ داده شد.) – Raina Dawn Lutz



بمب حقیقت: برای دریافت کلسیم لازم نیست شیر ​​بنوشید.

این تصور غلط از گذشته منسوخ شده است. ما بهتر می دانیم و در حال حاضر نیاز به یک دانش عمومی ساده است.

بنابراین در اینجا چیزی است که ما اکنون می دانیم.

محرک های گیاهی بسیار سالم تری وجود دارد [Read: Plant-Based diet? It’s Not as Hard as you Think] منبع کلسیم است که می توانید بخورید و همچنین مکمل آن نیست.

بله ، ما به کلسیم نیاز داریم. کلسیم یک ماده مغذی ضروری است. اما ما به مگا تن آن نیاز نداریم. این به سادگی یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز ما است ، این ماده کم و بیش از پتاسیم ، آهن یا منیزیم مهم نیست.

اما منابع کلسیم غیر لبنی مانند کلم بروکلی ، کلم پیچ ، کلم پیچ و نوشیدنی های غنی از کلسیم تامین کلسیم کافی بدون مسائل بهداشتی ، اخلاقی یا زیست محیطی مربوط به مصرف شیر.

همچنین می توانید از خوردن کنسرو ماهی آزاد ، لوبیا و توفو کلسیم کافی دریافت کنید. [Recipe: One-Sheet Dinner Broccoli Tofu Sweet Potato with Maple Miso Dressing]

به ما گفته اند که اگر کلسیم کافی دریافت نکنیم ، پیری سالم تهدید می شود و توانایی های ما کاهش می یابد. اما بخشهای زیادی از این معما وجود دارد که در این عبارت گم شده است. نیاز داریم همه چيز مواد معدنی که از غذاهای کامل ، نه فقط یکی از آنها ، و همچنین مقدار مناسب ویتامین ها ، فیبر ، آنزیم ها ، امگا 3 ، آنتی اکسیدان ها ، آب تمیز ، خواب ، اشتیاق و ورزش برای پیری سالم دریافت می کنیم.

[Over 60? Read: When I’m 64 Nutrition for Aging Seniors]

xo ،

دیدگاهتان را بنویسید