آیا واقعاً می توانید علائم گرسنگی جسمی را احساس کنید و بدانید در پاسخ چه موقع غذا بخورید؟ نکته شگفت انگیز این است که بسیاری از مردم چنین نیستند و از خود خواهند پرسید: “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از این مردان هستید – پس ما به شما تضمین داده ایم.

حرکت در علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما مشغول افراد زیادی هستیم و اغلب احساس می کنیم وقت نداریم از گرسنگی خارج شویم یا احساس گرسنگی را درک کنیم. و حتی گاهی اوقات ما نمی دانیم چه حسی دارد!

ما در مورد Nutrition Stripped در مورد ذهن آگاهی و خوردن آگاهانه بسیار صحبت می کنیم و بار دیگر در اینجا نیز نقشی ایفا می کند. هنگامی که ما آگاهانه غذا نمی خوریم (و اگر بخواهید بزدلانه غذا می خوریم) ، تشخیص این که گرسنگی در واقع راهنمای انتخاب غذای ما است ، بسیار دشوار است.

برای کمک به شما در این زمینه ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه آگاهی بیشتری داشته باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را بشناسید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید با بررسی اینکه چرا اینقدر مهم است که با توجه به گرسنگی خود غذا بخورید شروع کنیم.

چرا تشخیص علائم جسمانی گرسنگی مهم است؟

در طول روز ، بدن ما دائماً با ما ارتباط برقرار می کند تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است!

هورمون های مسئول تحریک گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری).

وقتی علائم گرسنگی را احساس می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما آنچه متأسفانه در طول زمان برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که آنها شروع به نادیده گرفتن این علائم فیزیکی یا فراموش کردن احساس خود می کنند. دستور کار ، کمبود زمان ، استرس و رژیم غذایی تنها تعدادی از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

وقتی علائم جسمانی گرسنگی را نادیده می گیریم یا متوجه آن نمی شویم ، سناریو شروع می شود.

ما می توانیم احساس گرسنگی زیادی کنیم و کنترل غذای خود را از دست بدهیم ، در هنگام غذا خوردن احساس خواب آلودگی ، نفخ و بیش از حد سیری کنیم ، مدام بیش از حد غذا بخوریم یا به اندازه کافی غذا نخوریم ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما می خواهیم علائم فیزیکی گرسنگی را مطالعه کنیم.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی با علائم گرسنگی و سیری وارد سیستم می شوید ، می توانید تشخیص دهید که واقعا گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر برخی از رایج ترین علائم فیزیکی گرسنگی را مشاهده می کنید.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که فقط یک خطر هستید؟ با وجود خوب خوابیدن خسته شده اید؟ ساده است اگرچه کار خاصی را دشوار انجام نداده اید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما همچنان اشاره می کنیم که بدن به انرژی نیاز دارد. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. هنگامی که ما به اندازه کافی غذا (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند احساس ناز کند.

کارهای روزمره کمی سخت تر است و ما نمی توانیم اشتباه کنیم. تنها راه خلاص شدن از آن خوردن یک غذای مقوی است!

دفعه بعد ، هنگامی که خسته هستید و کمبود انرژی دارید ، حتما ثبت نام کنید تا ببینید آیا این نشانه فیزیکی گرسنگی است.

شکم در معده

این یکی آسان است ، درست است؟

اگر معده شما گرم می شود یا غرغره می کند و احساس درد زیادی می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست رژیم غذایی ، سم زدایی یا پاکسازی در آنجا چقدر به شما می گوید این نکات را برای x ساعت نادیده بگیرید ، این به سادگی مفید نیست و درست نیست.

وقتی این درد را احساس می کنیم ، آنچه اتفاق می افتد این است که ماهیچه شکم وقتی خالی است منقبض می شود. دفعه بعد که شکمتان گریه می کند ، به آن گوش دهید و با یک وعده غذایی مغذی پنج پایه پاسخ دهید!

سردرد و لرزش در دست

وقتی گرسنه هستیم و مدت زیادی است که بدون غذا غذا می خوریم ، سطح قند خون بدن ما کاهش می یابد. اکنون که قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد تا به شما اطلاع دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، ممکن است عروق خونی را سفت کرده و فشار خون را افزایش دهید. نتیجه؟ سردرد

علاوه بر این ، هنگامی که قند خون پایین است ، برای ما بسیار متداول است که احساس لرزش و قهوه ای داشته باشیم.

اگر اغلب با لرزش دست دچار سردرد می شوید ، بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این می تواند یکی از علائم جسمانی گرسنگی باشد.

مه مغزی و عدم تمرکز

این دو نیز با قند خون پایین ارتباط دارند. هنگامی که بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مه آلود کند ، خوب ، مه آلود! ممکن است متوجه شوید که افکار شما کمی کندتر از حد معمول پیش می روند ، یا ممکن است نتوانید مانند کارهای معمول بر کارهای عادی تمرکز کنید.

بدن شما با عملکرد پایین تر سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش مجدد قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

تحریک

همه تجربه کرده اند “اسنگی” قبل از. هنگامی که سرحال می شوید ، عصبانی می شوید ، ناامید می شوید و گاهی بدون هیچ دلیل واضحی کاملاً مشکل هستید. آیا چیزی هست که واقعا شما را اذیت کند؟ مشکلی هست؟ نه ، فقط گرسنگی است.

انرژی و تغذیه بدن شما کم است ، بنابراین بار دیگر قند خون شما پایین است. هنگامی که قند خون پایین است ، برای ما بسیار آسان تر است که بدون دلیل از نظر احساسی پاسخگو نباشیم.

اگر متوجه شدید که اغلب زمانی که شما به مدت طولانی بدون غذا هستید ، این اتفاق می افتد ، یکی از علائم گرسنگی فیزیکی بدن ممکن است این باشد:hengi “ یا تحریک پذیری

نشانه هایی که ممکن است به دلیل گرسنگی اشتباه درک شوند اما هستند “هوفوسوانگور”

اما اگر فکر کنیم در حال تجربه سیگنال گرسنگی فیزیکی هستیم در حالی که در واقع چیز دیگری است ، چه اتفاقی می افتد؟ ما به این می گوییم “Höfuðsvangur”.

گرسنگی در سر زمانی است که موقعیت ، احساس یا احساسی خاص ما را به سمت غذا سوق می دهد.

در زیر برخی از رایج ترین علائم آنچه ما می نامیم ، آورده شده است ، گرسنگی در سربه

هوس ناگهانی

همیشه با خود فکر کنید: “خدای خوب ، من به خاطر آن می کشم [insert craved food item here]”، تا انتهای راه؟

این هوس است! در حال حاضر قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ، سناریوهای آناتومیکی خاصی وجود دارد که می تواند باعث هوس شود و این قطعاً می تواند به گرسنگی جسمی مربوط شود. بنابراین اگر کنجکاو هستید که بیشتر بیاموزید و قبلاً آن را یاد نگرفته اید ، به اینجا بروید تا در مورد خواسته های خود به شما بگویید.

اما بیشتر اوقات ، این طعم و تجربه غذایی است که ما میل داریم ، نه تغذیه فیزیکی با غذا. اگر بخواهیم به سادگی غذا بخوریم ، اگر بخواهید ، این نشانه آن است گرسنگی در سربه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که تنها چیزی که می خواهید انجام دهید این است که چیزی بخورید تا احساس بهتری داشته باشید؟ آره، گرسنگی در سربه

حالا اجازه دهید به شما بگویم – این کمی مشکل است. گرسنگی جسمانی به دلیل خستگی کاملاً ممکن است. اما اغلب ، وقتی از نظر جسمی یا روحی خسته هستیم و علائم جسمانی گرسنگی را نشان نمی دهیم ، غذا همچنان می تواند خوب به نظر برسد.

وقتی تشنه احساسات یا احساسات هستیم ، در واقع به علائم گرسنگی در بدن گوش نمی دهیم.

استرس بدون ریسک

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی استرس داریم و وقتی خسته هستیم می توانیم همین کار را انجام دهیم.

استرس ناراحت کننده است و لذت بخش نیست. خوردن غذاهای خوشمزه ، از سوی دیگر ، راحت و بسیار لذت بخش است. ایجاد عادت دستیابی به غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این استرس می گوییم خوردن!

هنگامی که استرس روی اعصاب ما تأثیر نمی گذارد ، آسیب می بیند و ما به دنبال راه های سریع و آسان برای تسکین آن هستیم. غذا یکی از این راه ها است. گرسنگی ناشی از استرس راهی است برای گرسنگی در سر به جای گرسنگی فیزیکی

افزایش احساسات

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال آنقدر ناراحت ، عصبانی ، افسرده یا ناامید شده اید که مجبور شوید یک کوکی بگیرید؟

پس از دو مثال آخر ، فکر می کنم به راحتی می توان فهمید که این مثال چگونه است گرسنگی در سر درست مانند استرس ، وقتی احساسات حل نشده اند ، می توانیم از آنها در غذا کمک بگیریم.

یاد بگیرید که با علائم فیزیکی گرسنگی هماهنگ شوید

هدف در اینجا این است که در واقع با علائم گرسنگی و حتی سیری فردی سازگار شوید. تا شما را با علائم فیزیکی گرسنگی که به طور مرتب تجربه می کنید آشنا کنید. پس از انجام این کار ، می توانید به راحتی آگاهانه غذا بخورید.

در داخل روش تغذیه آگاه okkar اعضای ما ابزارها و منابعی را برای توسعه این توانایی ها برای سازگاری با علائم گرسنگی بدن فراهم می آورند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را در مورد زمان غذا خوردن ، آنچه که باید بخورند و چقدر بخورند از ویژگی های آنها مورد نیاز است. این لحظه.

داشتن چنین توانایی قوی!