آیا می خواهید وزن کم کنید و خودتان را همانطور که هستید دوست داشته باشید؟


در فرهنگ عامه ، به نظر می رسد در مورد وزن و عزت نفس دو افراط وجود دارد. یکی می گوید که همه باید BMI طبیعی داشته باشند ، دیگری می گوید که شما احساس خوبی دارید.

به گفته قبلی ، هر پوند بیش از BMI “معمولی” و یک شکم صاف شما را جذاب نمی کند ، یک آهن ربا برای بیماری های قابل پیشگیری است و به این معنی است که مشکلی با شما وجود دارد. با کاهش وزن می توانید هر نوع دردی را درمان کنید. شما باید از نگاه کردن به آینه و تنفر از بدن خود متنفر باشید ، از خودتان خوشتان می آید و وقتی لاغر هستید احساس اعتماد به نفس می کنید.

فروشگاه های اخیر می گویند وزن شما و آنچه می خورید مهم نیست. تلاش برای کاهش وزن همیشه مضر است و با کاهش وزن نمی توانید به حداکثر سلامتی برسید. شما باید بر پذیرش خود و بدن خود کار کنید تا اینکه بدن خود را تغییر دهید.

به نظر من ، به عنوان یک متخصص کاهش وزن پس از یائسگی و یک متخصص تغذیه با هدف کمک به زنان برای دوست داشتن خود با درمان خوردن احساسی ، من فکر می کنم هر دو افراط می توانند شایستگی و دیدگاه دشواری داشته باشند.

من از قبل به شما می گویم که من احتمالاً در دسته شماره 2 نیستم ، بنابراین شما تعصب من را تصدیق می کنید. سایر متخصصان ممکن است دیدگاه های متفاوتی داشته باشند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا دیدگاه من برای شما مفید است یا خیر.

برخی از افراد با برخی از مطالعات که ارتباط کاهش وزن را با بهبود سلامت مرتبط می دانند ، موافق نیستند. و در حالی که ممکن است دانه ای حقیقت وجود داشته باشد ، مجموعه وسیع تری از تحقیقات علمی نشان می دهد که داشتن اندامی بزرگ شما را در معرض شرایط خاص مربوط به چاقی قرار می دهد. و از دست دادن وزن حتی متوسط ​​می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن را کاهش دهد.

به عنوان مثال ، در مطالعه برنامه پیشگیری از دیابت ، کاهش وزن 5 تا 10 درصد از شرکت کنندگان وزن اولیه را کمتر در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 قرار داد.

علاوه بر این ، بنیاد آرتروز گزارش می دهد که کاهش 1 کیلوگرم می تواند 4 پوند فشار زانو را در بزرگسالان مبتلا به آرتروز کاهش دهد.

غذای آماده: کاهش وزن می تواند درد و خطر بیماری را کاهش دهد.

با این حال ، پرستش BMI غیر منطقی به نظر می رسد. برای داشتن زانو درد کمتر یا کاهش خطر ابتلا به دیابت و سایر بیماری های مزمن ، نیازی به داشتن BMI “معمولی” ندارید.

ثانیاً ، به نظر می رسد که فروشگاههای منظم BMI معتقدند که وزن کاملاً تحت کنترل شخص است. اینکه افرادی که در بدن بزرگی زندگی می کنند تنبل هستند و فقط به اندازه کافی تلاش نمی کنند.

این باور عوامل ژنتیکی ، مسائل زیست محیطی و شیوه زندگی مانند داشتن میز کار یا عدم دسترسی به مسیرهای پیاده روی ایمن و علل احساسی غذا را نادیده می گیرد.

وسواس فرهنگی در مورد اندازه ، در واقع به یک انگ تبدیل شده است که به راحتی می تواند باعث شرمساری و دلبستگی نامناسب به دیگران به دلیل اندازه بدن شود.

اگر احساس می کنید میل شدید به شکر مانع از افزایش وزن ایده آل می شود ، راهنمای رایگان من “چه بخورم تا دستورات خود را محدود کنم” را دریافت کنید.

این دیدگاه در درجه اول بر عزت نفس تمرکز می کند که باعث کاهش استرس می شود. هورمون های استرس می توانند منجر به پرخوری و افزایش وزن شوند ، بنابراین کاهش استرس می تواند در مسیر کاهش وزن مفید باشد.

نشان داده شده است که چارچوب هایی که به جای کاهش وزن به دنبال رضایت از خود هستند ، مانند شهود و سلامتی در هر اندازه ، خطر اختلالات خوردن را کاهش می دهد ، اضطراب را کاهش می دهد و تصویر بدن را بهبود می بخشد.

این ایده که کاهش وزن عمدی همیشه مضر است بسیار جهانی است. اگر شما دارای یک اختلال خوردن ، یک هدف غیر واقعی یا یک برنامه دقیق هستید ، می تواند مضر باشد.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. یا می توانید در آینه نگاه کنید و خودتان را دوست داشته باشید. اینها مسائل قلبی عمیق تری هستند که برای بهبود واقعی به چیزی بیش از یک تغییر فیزیکی نیاز دارند.

و با این وجود ، اگر با دستان باز وزن خود را حفظ کنید ، کنجکاو باشید که در صورت افزایش سوخت و ساز بدن ، چه چیزی برای بدن شما ممکن است ، رابطه خود را با غذا بهبود بخشید ، به طوری که انتخاب های سالم و شروع به گوش دادن و پاسخ دادن به آنچه آسان است آسان بود. بدن شما را می پرسید؟

کاهش وزن در واقع می تواند التهاب دردناک را کاهش دهد ، برخی آزمایش های خونی را بهبود بخشد و خطر بیماری را کاهش دهد … بنابراین چه کسی می تواند یک زن را به خاطر داشتن این مزایا سرزنش کند؟

در اینجا حد وسطی است که بین این دو حالت افراطی پیدا کرده ام ، که از آن در استرس کمتر وزن استفاده می کنم ، برنامه 14 هفته ای شیوه زندگی من که تکنیک های مراقبت خاصی را آموزش می دهد ، به طوری که زنان بالای 45 سال می توانند غذا خوردن احساسی را التیام بخشند و احساس فوق العاده خوبی در مورد خود داشته باشند. بدن.

شماره 1: انگیزه های کاهش وزن خود را بررسی کنید

آیا آنها از محل عشق به خود و مراقبت (مانند خواستن درد کمتر) می آیند یا از محل بی لیاقتی و نفرت؟ حقیقت این است که حتی اگر وزن خود را کاهش دهید و احساس کنید ارزش عشق را دارید ، با یک ترس فلج کننده از افزایش وزن روبرو خواهید شد.

شماره 2: بر رفتارهایی تمرکز کنید که می توانید آنها را کنترل کنید

اگر تصمیم دارید کاهش وزن را دنبال کنید ، بر رفتاری که کنترل می کنید تمرکز کنید ، نه عدد در مقیاس. سبزیجات بیشتر ، گوشت قرمز کمتر و پیاده روی بیشتر همه مزایای سلامتی را ارائه می دهند حتی اگر به سرعت دلخواه وزن خود را کاهش ندهید.

شماره 3: عزت نفس را تمرین کنید

لازم نیست تظاهر کنید که همه چیز را در مورد خود دوست دارید ، اما یافتن قطعه ای از خود و بدن خود که از آن لذت می برید یا تحسین می کنید ، نقطه شروع خوبی است. اگر احساس می کنید یک نوار الاستیک هستید ، برای بی طرفی کار کنید و / یا تمرکز خود را بر سپاسگزار بودن برای کارهایی که بدن شما برای شما انجام داده است (حمل بچه ها ، ورزش ، کوهنوردی و غیره) انجام دهید.

شماره 4: به ریشه موانع برسید

درک کنید که چه چیزی مانع رسیدن شما به هدف شما می شود و در مورد علت اصلی موانع خود فکر می کنید. اگر متوجه شدید که بیش از حد غذا می خورید ، در نظر بگیرید که آیا احساسات باعث ایجاد عادات غذایی شما می شوند یا اینکه قند برای شما مشکل خاصی است. شاید استرس دارید یا انگیزه پایینی دارید.

رژیم غذایی محدود کننده به ندرت جواب می دهد ، اما چهار دستورالعمل فوق مطمئناً می تواند در سفر به شما کمک کند.

آیا شما در “همه باید BMI طبیعی داشته باشند” یا “شما احساس خوبی دارید” هستید؟ آیا به دنبال راه میانه ای هستید؟ دیدگاه شما در مورد کاهش وزن و عزت نفس چیست؟