آیا من برای همیشه یک کالری گو هستم؟


س: سلام اریکا!

من یک سوال داشتم ، امیدوارم از پرسیدن من ناراحت نشوید. یادم می آید مقاله ای را که در این زمینه نوشتید خواندم اما آن را پیدا نکردم.

سپس 20 کیلوگرم شمارش کالری را از دست دادم. مسئله این است … من راه طولانی دارم … (مانند 100 پوند اگر نه بیشتر)

نکته این است که من به واقعیت شمارش هر کالری برای همیشه فکر کرده ام. من هرگز نمی خواهم دوباره اینقدر بزرگ شوم ، اما چقدر واقع بین است؟ Er آیا این چیزی است که من فقط باید انجام دهم؟ من در حال حاضر با داشتن دوز کمتر مشکلی ندارم ، اما می ترسم که اگر شمارش کالری را متوقف کنم و فقط سعی کنم آن را زیر نظر داشته باشم ، حتی اگر دوز را وزن کنم ، وزن من می تواند به عقب برگردد.

چیزی که من دارم یک دستور برای شمارش کالری است. فقط زمان بردن همه آنها و تقسیم آن به دوزهای دقیق بسیار وقت گیر است.

من فقط نمی توانم خود را در حال وزن کردن برگ های کاهو ، انگور و غلات صبحانه تا پایان عمر ببینم.
چه فکری در این باره دارید؟

من پستهایی را که در انتهای این پست به آنها اشاره می کنید پیوند می دهم ، اما نه ، هدف این نیست که بقیه عمر خود را صرف شمارش کالری کنید.

صادقانه بگویم ، چند سال پس از نوشتن این مجموعه در مورد شمارش کالری ، چیزی که بیشتر به من توجه می کند این است که کمتر در مورد ریاضیات کالری واقعی و بیشتر در مورد درسهایی که شمارش باید به شما بیاموزد صحبت می کنم.

به آن اینگونه نگاه کن. آنقدر غذای فرآوری شده به گونه ای تولید می شود که بافت آن را از بین می برد ، غذا را مجبور می کند که در دهان یک تکه ریز و مرتب ایجاد کند ، به طوری که هیچ اثری در دندان باقی نمی ماند تا با اسکنه یا نخ و در مواقع انتخاب شود. از گلو در معده شما پایین می آید ، این توده دردناک متراکم را در معده ایجاد می کند ، یعنی فوق العاده نامطلوب.

و سپس به عقب نگاه می کنید که این کالای ناتمام چقدر کالری برای شما هزینه داشته است و متوجه می شوید که چقدر بوده است مسیر کالری زیادی برای شما وجود دارد که هنوز بعد از خوردن غذا به سرعت گرسنه شوید.

و سپس به دوز دارو نگاه می کنید و متوجه می شوید که فقط غذا نخورده اید یکی برای خوردن ، شما به طور تصادفی غذا خوردید چهار زیرا نام تجاری دوزها را به همان اندازه کاهش داد تا کالری روی برچسب برچسب ترسناک نباشد … بنابراین شما در واقع باید کالری هایی را که به جدول اضافه کرده اید ضرب کنید چهاربه

و سپس به اطلاعات تغذیه نگاه می کنید در زیر کالری موجود در هر لیست سرو و دریافتید که غذای انتخابی شما به اندازه کالری موجود در آن پروتئین کمی یا بدون پروتئین ، تقریباً بدون فیبر و به طرز شگفت انگیزی ، حتی اگر نتوانستید آن را بچشید ، بیشتر از آنچه انتظار داشتید. تقریباً به زودی متوجه آن خواهید شد همه چيز کالری موجود در غذا از کربوهیدرات ها تأمین می شود.

و سپس به برچسب مواد تشکیل دهنده نگاه می کنید و متوجه می شوید که اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده فقط انواع آرد و شکر هستند ، دو مورد از معدود مواد اولیه موجود در این کشور که برای تولیدکنندگان مواد غذایی بسیار سودآور هستند.

و سپس…. سپس… شما با خود می گویید: “وای ، من دیگر نمی توانم این را بخورم.”

که این یک درس واقعی است که باید در شمارش کالری آموخت. این در مورد وسواس کمبود کالری لازم برای کاهش وزن نیست – این در مورد درس گرفتن از غذاهایی است که می خورید ، چرا این احساس را در شما ایجاد می کند و آیا به شما در دستیابی و حفظ اهدافی که در نظر گرفته اید کمک می کند یا خیر. شما.

یک دلیل وجود دارد که چرا سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مهم هستند – برای مصرف کم کالری ، بیشترین سیری را که می توانید بخورید از بین می برد، علاوه بر اینکه فوق العاده مغذی است. قرار دادن 3 فنجان کلم پیچ با سیر و پودر فلفل قرمز که در کمی سرکه سرخ کرده اید و متوجه شده اید که حتی نمی توانید همه چیز را تمام کنید حتی اگر 600 کالری خوب کمتر از ارزش غذای فست فود مورد علاقه شما باشد. بسیار گرانبها اطلاعات

این به شما کمک می کند تا دلیلی برای گفتن داشته باشید نه با غذایی که برای کسی که به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند دوست دارید – چند بار در زندگی ما احساس نیاز می کنیم که بگوییم: “می دانم که دوستت دارم ، اما تو با من خوب نیستی ، هر چقدر هم که خوب باشی” احساس می کنم کوتاه مدت هستم؟

من می دانم که شمارش کالری حداکثر استرس زا و ناامیدکننده و چشم نواز و کشنده است و راستش برای برخی افراد می تواند آنقدر اضطراب ایجاد کند که آنها را به سمت عادات غذایی نامنظم سوق دهد. با این حال ، من فکر می کنم ما در این مورد اشتباه می کنیم.

شمارش کالری ، اگرچه به شما کمک می کند تا در خط بمانید ، اما باید در نظرسنجی تمرین کنید. برای من ، این موضوع متوجه شدم که به همین دلیل احساس کردم می توانم تمام تابه سیب زمینی پوره بتی کراکر را بخورم – من می دانم که در مورد این سیب زمینی های احمقانه زیاد صحبت می کنم – زیرا هیچ یک از مواد اولیه واقعی نبود. چربی ، منبع واقعی پر کردن ، حذف شد. پروتئین حاصل از پنیر و شیر تقریباً به طور کامل از بین رفته است. با وجود تمام کالری هایی که می خوردم ، برای ظرفی که قرار بود سیب زمینی و پنیر و شیر و ادویه جات باشد (چیزی که من اکنون می دانید ، من هنوز احساس می کردم می توانم تمام تابه را بخورم. اولین باری که از ابتدا سیب زمینی درست کردم ، به سختی یک چهارم تابه را خوردم. فکر خوردن همه چیز مرا بیمار می کند وقتی این را می نویسمبه

هنگام وارد کردن اطلاعات خود ، از خود بپرسید – آیا من بعد از خوردن این مست بودم؟ آیا ارزش این همه کالری را داشت وقتی می توانستم چیزی لذت بخش تر و احتمالاً بسیار خوشمزه تر داشته باشم؟ آیا این انتخاب درستی بود؟

وقتی خودتان این س questionsالات را دوست دارید ، به مغز خود راههای جدیدی برای ارزیابی غذایی که به بدن خود می دهید ، می دهید. پرت کرد؟ آیا این کار شما را تا وعده بعدی ادامه داد؟ یا سراغ موهای شیرین رفته اید ، ریزش کرده و سپس با خوردن چیز شیرین دیگری از تصادف خارج شده اید؟

شمارش کالری به شما در حفظ کسری کمک می کند ، اما همچنین باید از اطلاعاتی که از خواندن این برچسب ها به دست می آورید استفاده کنید تا به شما در درک انتخاب هایی که برای حفظ هدف خود نیاز دارید ، کمک کنید. و به شما دلیلی برای خداحافظی با غذاهای قدیمی ، غذای قدیمی ، اندازه قسمت قدیمی ، همه چیز قدیمی ، ارائه دهید.

خیلی زود ، این تصمیمات به تنهایی و بدون خواندن سیگنال یا باز کردن تلفن گرفته می شود. می دانید که نمی توانید ماکارونی را از منو سفارش دهید زیرا می دانید که سس سفید به تنهایی 500 کالری نرم دارد. شما می دانید که نان ایده بدی است زیرا مخلوط با این واقعیت که باعث تغذیه نادرست می شود و باعث سنگین تر شدن وزن می شود ، کالری بسیار بالایی دارد و بسیار ناکافی است. (دلیلی وجود دارد که در بیشتر نقاط نامحدود و نامحدود است.) شما می دانید که هر چیزی که سرخ شده یا پخته یا پخته می شود توصیه بدی است – مگر اینکه واقعا در این صورت ، او می خواهد در آن غوطه ور شود – و تصمیمات شما را شکل خواهد داد. چرا این را می دانید؟ زیرا شما آن را جستجو کرده و درس خود را آموخته اید.

بنابراین باید برای همیشه حساب کنید؟ خیر اما گاهی اوقات باید دوباره مقیاس بندی کنید و این خوب است. یا گاهی اوقات متوجه می شوید که به طور تصادفی وزن خود را افزایش می دهید و برای مدتی بازگشت کالری به شما کمک می کند بفهمید چه چیزی و کجا کاهش یافته است.

از شمارش کالری به عنوان ابزاری برای کمک به شما در یافتن روش شخصی خود برای حفظ هدف استفاده کنید ، و خیلی زود ، طبیعتاً خود را در کنترل سرعت خواهید دید ، با خویشتن داری خود گام بر می دارید تا درک جدیدی از نحوه غذا خوردن را منعکس کند. و همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal از شما تشکر می کند!

(خوب ، این چیزی نیست که من همیشه می گویم ، اما خیلی نزدیک است. LOL!)

اطلاعات بیشتر در مورد شمارش کالری:



دیدگاهتان را بنویسید