آیا بعد از رژیم گرفتن زندگی وجود دارد؟ بله ، و زیباست


زمان خواندن: 4 دقایق

اگر رژیم نمی گیرید ، پس چطور؟ وقتی تصمیم گرفتید که زمان متوقف کردن رژیم غذایی رولر کوستر را دارید ، اما مطمئن نیستید که این سوال چگونه است ، به شدت در ذهن شما نقش می بندد. زندگی بعد از رژیم شبیه خواهد بود و دلایل زیادی برای خداحافظی از رژیم وجود دارد ، همچنین تعقیب عمدی کاهش وزن است.

  • شاید شما از رانندگی با ضرر-بازیابی-از دست دادن خسته شده اید رژیم jo-jo یا شما (به درستی) نگران ادامه این موضوع هستید که جوجو به سلامت جسمی و رفاه احساسی شما لطفی نمی کند.
  • شاید از آن خسته شده اید هرگز مطمئن نیستید چه بخوریدبه آیا این غذا حاشیه ای است؟ آیا این غذا خوب است؟ و آیا بسته به این که آیا شما در مورد غذا خوردن برای ارتقاء سلامتی صحبت می کنید یا خوردن برای کاهش وزن صحبت می کنید؟
  • شاید از احساس مثل خود خسته شده اید نمی تواند زندگی شما را به طور کامل انجام دهد وقتی به خوردن ادامه می دهید شما یا رژیم دارید یا در فکر شروع یک رژیم جدید هستید ، پهنای باند ذهنی را که می توانید برای چیز دیگری خرج کنید ، افزایش می دهید. به علاوه ، هنگامی که رژیم دارید ، رفتن به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات برای شما سخت است ، بدون اینکه نگران این باشید که آیا چیزی است که شما مجاز به خوردن آن هستید.
  • یا ، آیا متوجه شده اید که رژیم غذایی با غلطک باعث می شود بین کنترل خوب و کاملاً خارج از کنترل نوسان داشته باشید؟ این چرخه محدود کردن پرخوری برای سلامتی شما خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، گناه!) و این به شما اجازه نمی دهد در مکانی که می توانید با انتخاب غذای خود آرامش پیدا کنید ، مستقر شوید.
چگونه می توان از غلطک رژیمی خلاص شد

به طور کلی ، وقتی چیزی را از زندگی خود حذف می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. خلاء باقیمانده را پر می کنید. به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، ممکن است بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم به قطع رژیم گرفتید ، می توانید ورزش را شروع کنید شهود غذا خوردن بنابراین می توانید یاد بگیرید که رژیم غذایی محدود کننده را با دستورالعمل های مربوط به گرسنگی و سیری طبیعی بدن جایگزین کنید. اگر سالها – یا دهه ها – رژیم غذایی شما بر اساس تصویر بد بدن ایجاد شده بود ، می توانید روی روشهای پرورش کار کنید احترام به بدن به جای نفرت از بدنبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین خارجی در مورد اینکه چه موقع و چه مقدار غذا بخورید ، مهم است که:

  • شروع کنید اعتماد به نفس را در مورد آنچه بدن شما در مورد غذاهایی که احساس می کنید خوب است ، هنگامی که باید آنها را بپزید و مقدار آن را احساس کنید ، بازیابی کنید درست.
  • یاد بگیرید که چگونه از بدن خود بخاطر آنچه انجام می دهد ، نه ظاهر آن ، و از اینکه بدن خود را از درون به بیرون حس کرده اید و تجربه کرده اید به جای اینکه همیشه از بیرون به خود نگاه کنید ، تشکر کنید.
  • متوجه شوید چه رویدادها یا تجربیاتی به شما اجازه ورود به دیتلند را داده اند، که اگر بتوانید عزت نفس را با ترحم خود عوض کنید ، نرم تر می شود.
  • اگر قبلاً به غذا روی آورده اید (یا از غذا رویگردان هستید) راههای جدیدی برای مقابله با احساسات دشوار بیاموزید.

این کار می تواند طاقت فرسا باشد ، اما ضروری است ، زیرا در غیر این صورت خالی ناشی از قطع رژیم غذایی می تواند شما را به زمین غذا بکشاند. وقتی یک روز بدن غیر دوستانه دارید ، وقتی شلوارتان مناسب نیست ، وقتی احساس نفخ می کنید (به میلیون ها دلیل ممکن است احساس نفخ کنیم) ، به راحتی می توان میل به “اصلاح” مسائل را با رژیم غذایی احساس کرد.

منابعی که به شما کمک می کند تا در یک دوره جدید حرکت کنید

هرچه بیشتر رژیم بگیرید ، تسلیم شدن کامل ممکن است بیشتر طول بکشد. به معنای کامل ، منظور من این نیست که دیگر تصمیم به رژیم گرفتن نگیرید ، منظورم این است که خود را از رژیم و قوانین رژیم غذایی داخلی پیچیده کنید. بله ، ممکن است از رژیم گرفتن آگاه نباشید اما همچنان از رژیم پیروی کنید. من همیشه آن را می بینم

این جایی است که بسیاری از مشتریان 1 به 1 من وقتی شروع به کار با من می کنند ، گیر نمی کنند. آنها تعجب می کنند که چرا غذا را در بدن خود وسواسی و تحریک پذیر می دانند زیرا از خوردن دست کشیده اند ، بنابراین همه چیز باید خنک باشد ، درست است؟ فقط یک مکان دیگر وجود دارد که خودخواهی می تواند همراه با شرمندگی وارد شود. اگر در این مرکز آشفته گیر کرده اید ، در اینجا برخی از کتابهایی را که برای مشتریان خود و هر کسی که می خواهد در آینه عقب وزن خود را کاهش دهد و با غذا ، تغذیه و بدن خود در ارتباط متعادل و مسالمت آمیز باشد ، توصیه می کنم.

  • “خوردن بصری: رویکرد انقلابی ضد رژیم” (و کتاب کار) توسط ایولین تریبول ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN
  • “تعلق رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و پیشرفت کرد (در حالی که من آن را به سمت بهتر تغییر می دهم)” توسط Lindo Bacon ، Ph.D.
  • “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک زیور آلات” توسط لیندسی کایت ، دکترا ، و لکسی کایت ، دکتری.
  • “خوردن غیر ارادی: با غذا صلح کنید و زندگی خود را متحول کنید” نوشته آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • “ضد رژیم: زمان ، پول ، رفاه و شادی خود را با شهود غذا خوردن تکرار کنید” توسط کریستی هریسون ، MPH ، RD

این پست شامل پیوندهای مرتبط آمازون است. به عنوان یک عضو آمازون ، خریدهای خوبی انجام می دهم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ثبت شده در قسمت شمال غربی اقیانوس آرام است که یک نویسنده مستقل ، مشاور برجسته غذا ، نویسنده و سخنران است. ابرقدرت های آن شامل شکستن افسانه تغذیه و توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و از غذاهایی استفاده کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید