آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی نیست که رژیم خاصی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذا را در هرم کتوما بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - دانش رژیم کتوژنیک

همچنین بیشتر غذای ته هرم و کمتر غذا را در بالای هرم بخورید.

دو قسمت فوقانی هرم ، که آجیل و محصولات لبنی هستند ، باید در رژیم کتوژنیک به مقدار کم استفاده شوند و به همین دلیل است که ما این دو قسمت هرم را ketosnail می نامیم.

آجیل باید به اندازه یک مشت ، یک مشت میوه و محصولات لبنی باشد. و حتی زغال اخته را فقط به میزان 1/4 لیوان مصرف کنید.

با نظارت بر این موارد ، سیستم بدن و هورمونهای بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که منجر به سوزاندن چربی بیشتر می شود. و اگر ورزش کنید ، حتی عضله نیز خواهید داشت.

غذاهای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

دلیل این امر عادات بد غذایی شماست ، اگر می خواهیم این مسئله را با یک مثال نشان دهیم. می توانیم از شخصی استفاده کنیم که مصرف آجیل را کاهش نداد و آن را بالا نگه داشت.

در اوایل رژیم غذایی ، این خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، دیرتر وارد کتو شود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبای شما باعث می شود که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این اعلامیه در مورد بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین کافی است شما این هرم را مشاهده کنید و در ابتدای رژیم غذایی خود از دو قسمت بالای هرم کمتر استفاده کنید. و مطمئن باشید که این سریال جواب می دهد و اشتهای کاذب شما به مرور کوچکتر و بهتر می شود ، مگر اینکه تقلب کنید.

کلاهبرداری چیست؟

شخصی که دو ماه رژیم کتو داشته است و بدنش فرم گرفته است و آنچه انجام می دهد. اینطور نیست که او دیرتر برمی گردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به پادشاهی کتوریک برمی گردد.

مغز انسان چقدر می تواند از سوخت استفاده کند؟

پاسخ این است که ذهن انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

وقتی کربوهیدرات را از دست می دهید ، قطعاً باید میزان مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند ، این است که مصرف چربی خود را افزایش یا کاهش ندهید.

رژیم کتوژنیک 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی نترسید.

چند روز اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من الان واقعا چاق می شوم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

بدون مشکلات عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم غذایی دیگر وجود دارد ، بنابراین دریغ نکنید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می گیریم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

وقتی رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن شما خارج می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی به راحتی از کمبود الکترولیت ها که حاوی این سه ماده هستند رنج می برید. شما همچنین باید این سه ماده را با مکمل تهیه کنید.

اگر می خواهید غذای او را دریافت کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ زیرا بدن شما به راحتی و به سادگی در این شرایط آن را از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقادیر را هنگام عرق کردن از دست می دهید.) بیشتر عوارض جانبی که افراد در این رژیم دارند به دلیل کمبود این الکترولیت ها …

پیشنهاد ما به شما این است که سدیم را خیلی راحت از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید).

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تهیه می شوند. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منبع منیزیم از طریق مصرف غلات است ، که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار زیاد سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل هایی دارند که تنها 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند و دلیل این امر این است که شما در مصرف بیش از حد مصرف نکرده اید. بنابراین ، مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو ، رژیم غذایی پرکالری ، توصیه می شود.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو ، اسفناج و در واقع سبزیجات با برگ سبز استفاده کنند ، توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از این مکمل ها از ابتدای رژیم استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر شروع آن مناسب باشد ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند تا وارد مرحله کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها شما را گرسنه نمی گذارند و فواید زیادی برای شما در اوایل رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آگاهی از رژیم های کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. قهوه را بریزید. به عنوان یک قالب برجسته استفاده کنید.

از Fat Bonbon (که با روغن نارگیل و کره تهیه شده است) استفاده کنید که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را در اوایل رژیم ساده کنید.

در اوایل رژیم غذایی خود ، اصلا نگران مصرف کالری اضافی یا سوزاندن کالری خود نباشید. کافی است مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی را که به شما توصیه می شود ، دنبال کنید.